TU.REStAURANT

Strategia marki i komunikacji dla nowej marki restauracyjnej w Poznaniu

Rok współpracy: 2022

Marka TU.REStAURANT w Poznaniu to renomowana restauracja, ciesząca się uznaniem zarówno wśród lokalnej społeczności, jak i odwiedzających miasto. Za powstaniem i organizacją tego unikalnego miejsca stoi męska część rodziny Fiedorów – Karol, Adam, Maksymilian i Gustaw. Projekt jest prowadzony przez Karola, który jest jednocześnie doświadczonym architektem, będącym członkiem IARP i SARP i prowadzącym biuro projektowe CDF Architekci. 

Znana z wysokiej jakości kulinariów oraz eleganckiego wystroju wnętrza, TU.REStAURANT jest popularnym miejscem dla miłośników wykwintnej kuchni i unikalnych doświadczeń kulinarnych. W 2023 roku otrzymała wyróżnienie Bib Gourmand od Michelin Guide.

Cel

  • Stworzenie założeń do brandingu i namingu nowej marki restauracyjnej w Poznaniu.
  • Opracowanie strategii marki i komunikacji oraz planu i koncepcji promocji restauracji marki, która pozwoli na jej dalszy rozwój.

Propozycja rozwiązania

  • Przeprowadziliśmy dwa spotkania warsztatowe, w których wzięli udział członkowie interdyscyplinarnego zespołu: inwestorzy, właściciele, menedżerowie lokalu, szef kuchni oraz zespół marketingowy, dotyczące głównych kierunków rozwoju strategicznego marki.
  • Przeanalizowaliśmy bieżące trendy społeczne o potencjalnym wpływie na markę oraz określiliśmy jej grupy docelowe i ich potrzeby.
  • Stworzyliśmy finalną strategię marki oraz strategię komunikacji.
  • grafika pani z wykrzyknikiem i książkami

Efekty

  • napis strategia marki

    Strategia marki

    Stworzyliśmy strategię marki, w której m.in. określiliśmy wartości marki, główne persony i ich potrzeby, wykreowaliśmy brand story, hasło, moodboardy wizualne, granice marki, język oraz punkty styku na ścieżce komunikacji z gośćmi.

  • napis strategia komunikacji

    Strategia komunikacji

    Stworzyliśmy strategię komunikacji, w której zdefiniowaliśmy priorytetowe kanały komunikacji oraz zaproponowaliśmy działania komunikacyjne przed otwarciem i tuż po nim. Dokument uwzględniał potrzeby komunikacji zarówno na zewnątrz, kierowanej do gości i partnerów, jak i wewnątrz, wspierającej współpracowników i zespół.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego