Urząd Miasta Lublin
Kampania Social Ads promująca działalność turystyczną miasta
Urząd Miasta Lublin zdecydował się na stworzenie programu Przewodnik Inspiracji, którego celem jest skupianie przewodników miejskich oraz zaprezentowanie możliwości turystycznych Lublina. Jednak każda nowa inicjatywa wymaga odpowiedniej promocji, aby przyniosła pożądany efekt. W ramach kampanii “Odkryj tajemnice Lublina”, którą mieliśmy przyjemność stworzyć, zaproponowaliśmy działania z zakresu Social Ads: Facebook Ads i Instagram Ads oraz Influencer marketingu.
Cel
- Zbudowanie znajomości programu Przewodnik Inspiracji pośród potencjalnych turystów miasta.
- Zwiększenie wiedzy na temat oferty przyjazdowej do Lublina oraz zachęcenie do zakupu spacerów proponowanych przez Przewodników Inspiracji w ramach Programu.
- Budowanie wizerunku Lublina jako miasta inspirującego i atrakcyjnego turystycznie.
Propozycja rozwiązania
- Opracowaliśmy koncepcję kampanii wizerunkowej promującej Przewodnik Inspiracji poprzez komunikowanie wybranych tras turystycznych.
- Stworzyliśmy dedykowane grafiki i intrygujące kreacje reklamowe oraz strategię kampanii Facebook Ads i Instagram Ads. Kampanie reklamowe były odpowiednio targetowane i zoptymalizowane pod odpowiednie grupy docelowe w Lublinie i Polsce.
Efekty
-
W ciągu 3 miesięcy
prowadzenia kampanii online zasięg reklam na Instagramie i Facebooku wśród zdefiniowanych grup docelowych wyniósł 1 600 000 osób.
-
Aż 88% ruchu
na stronie internetowej Przewodnika Inspiracji pochodziło z Facebook Ads.