Vegab

Social media dla franczyzowej sieci gastronomicznej

Rok współpracy: 2021

Vegab to znana w Polsce marka łącząca zdrowy street food z etycznym postępowaniem. Działająca w modelu franczyzowym sieć gastronomiczna powstała w Krakowie i ma jeden cel: zarażać miłością do kuchni roślinnej. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wegańskiej kuchni zespół Vegaba tworzy przyjazną przestrzeń niezależnie od kulinarnych preferencji, a ich kultowe v-mięso przekonało do roślinnych potraw niejednego “mięsożercę”.

Cel

  • budowanie love brandu – wizerunku marki posiadającej osobiste relacje z odbiorcami,
  • zwiększenie efektów sprzedażowych,
  • popularyzowanie roślinnego stylu życia wśród osób spożywających mięso na co dzień.

Propozycja rozwiązania

  • Współpracę rozpoczęliśmy od odświeżenia strategii komunikacyjnej marki w Social Mediach.
  • Na tej podstawie stworzyliśmy wytyczne dotyczące publikowanych treści oraz moodboardy przedstawiające nowy wizualny język marki Vegab.
  • Zajmujemy się bieżącą obsługą social mediów – począwszy  od koncepcji, przez teksty i grafiki, tworzenie RTM-ów, po moderację komentarzy i wiadomości prywatnych.
  •  Do naszych zadań należy także prowadzenie i optymalizacja kampanii online (Facebook Ads i Instagram Ads).
  • Dodatkowo tworzymy również wpisy blogowe na stronę internetową franczyzy.

Efekty

  • 15-krotnie

    zwiększyliśmy zaangażowanie w stosunku do treści uprzednio  publikowanych przez markę na Facebooku.

  • Przygotowywane przez nas RTM-y

    dotarły do prawie 100 tys. osób

  • W pierwszych 3 miesiącach

    naszej współpracy zasięgi kampanii Social Ads wzrosły prawie 10 krotnie w stosunku do analogicznego okresu w 2020 roku.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: