Vegab
Social media dla franczyzowej sieci gastronomicznej
Vegab to znana w Polsce marka łącząca zdrowy street food z etycznym postępowaniem. Działająca w modelu franczyzowym sieć gastronomiczna powstała w Krakowie i ma jeden cel: zarażać miłością do kuchni roślinnej. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wegańskiej kuchni zespół Vegaba tworzy przyjazną przestrzeń niezależnie od kulinarnych preferencji, a ich kultowe v-mięso przekonało do roślinnych potraw niejednego „mięsożercę”.
Cel
- Budowanie love brandu – wizerunku marki posiadającej osobiste relacje z odbiorcami.
- Zwiększenie efektów sprzedażowych.
- Popularyzowanie roślinnego stylu życia wśród osób spożywających mięso na co dzień.
Propozycja rozwiązania
- Współpracę rozpoczęliśmy od odświeżenia strategii komunikacyjnej marki w Social Mediach.
- Na tej podstawie stworzyliśmy wytyczne dotyczące publikowanych treści oraz moodboardy przedstawiające nowy wizualny język marki Vegab.
- Zajmujemy się bieżącą obsługą social mediów – począwszy od koncepcji, przez teksty i grafiki, tworzenie RTM-ów, po moderację komentarzy i wiadomości prywatnych.
- Do naszych zadań należy także prowadzenie i optymalizacja kampanii online (Facebook Ads i Instagram Ads).
- Dodatkowo tworzymy również wpisy blogowe na stronę internetową franczyzy.
Efekty
-
15-krotnie
zwiększyliśmy zaangażowanie w stosunku do treści uprzednio publikowanych przez markę na Facebooku.
-
Przygotowywane przez nas RTM-y
dotarły do prawie 100 tys. osób.
-
W pierwszych 3 miesiącach
naszej współpracy zasięgi kampanii Social Ads wzrosły prawie 10 krotnie w stosunku do analogicznego okresu w 2020 roku.