Warsaw Concept Store

Strategia wizerunkowa generująca sprzedaż online.

Rok współpracy: 2021

Warsaw Concept Store to butik z wyselekcjonowanymi ubraniami i dodatkami najlepszych polskich projektantów, który znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów. To także  zespół specjalistów i wyrazistych  osobowości świetnie znających się na modzie.  Wybierają marki, z którymi współpracują i doradzają tak, by stworzyć wyjątkowe stylizacje, idealne na co dzień i wielkie wyjścia.

Wyzwaniem dla marki okazały się związane z  falami zachorowań obostrzenia, które utrudniały klientom odwiedzanie butików stacjonarnych i związana z tym konieczność rozpoczęcia skutecznej sprzedaży w e-commerce.

Wyzwanie / problem

  • Stworzenie strategii marki, która będzie fundamentem dalszych działań wizerunkowych oraz kampanii Google Ads i Social Ads generujących sprzedaż online.

Propozycja rozwiązania

Dzięki warsztatom strategicznym przeprowadzonymi wspólnie z zespołem Warsaw Concept Store stworzyliśmy nową strategię komunikacji zawierającą: 

  • brand story,
  • nowy claim “Selekcja stylu. Dla Ciebie.”
  • persony klientów, customer journey map, czyli ich ścieżki zakupowe oraz punkty styku z marką na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego,
  • nowy język wizualny marki wraz z moodboardami,
  • rekomendacje dotyczące programu lojalnościowego
  • sugestie dla prowadzonych kanałów komunikacji z uwzględnieniem: social mediów, e-commerce, butiku stacjonarnego, kampanii oraz newsletterów.

Efekty

  • Stworzyliśmy 6 różnych grup docelowych,

    których potrzeby, obawy i cele uwzględnione zostaną w prowadzonej komunikacji.

  • W efekcie warsztatów

    powstał dokument podsumowujący wnioski i rekomendacje, który stanie się fundamentem dalszych działań wizerunkowych.

  • Przygotowane na podstawie strategii

    kampanie google search  osiągnęły w pierwszym miesiącu CTR w wysokości niemal 11,5%.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: