Warsaw Concept Store
Strategia wizerunkowa generująca sprzedaż online

Warsaw Concept Store to butik z wyselekcjonowanymi ubraniami i dodatkami najlepszych polskich projektantów, który znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów. To także zespół specjalistów i wyrazistych osobowości świetnie znających się na modzie. Wybierają marki, z którymi współpracują i doradzają tak, by stworzyć wyjątkowe stylizacje, idealne na co dzień i wielkie wyjścia.
Wyzwaniem dla marki okazały się związane z falami zachorowań obostrzenia, które utrudniały klientom odwiedzanie butików stacjonarnych i związana z tym konieczność rozpoczęcia skutecznej sprzedaży w e-commerce.
Wyzwanie
- Stworzenie strategii marki, która będzie fundamentem dalszych działań wizerunkowych oraz kampanii Google Ads i Social Ads generujących sprzedaż online.
Propozycja rozwiązania
Dzięki warsztatom strategicznym przeprowadzonymi wspólnie z zespołem Warsaw Concept Store stworzyliśmy nową strategię komunikacji zawierającą:
- brand story,
- nowy claim “Selekcja stylu. Dla Ciebie”,
- persony klientów, customer journey map, czyli ich ścieżki zakupowe oraz punkty styku z marką na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego,
- nowy język wizualny marki wraz z moodboardami,
- rekomendacje dotyczące programu lojalnościowego,
- sugestie dla prowadzonych kanałów komunikacji z uwzględnieniem: social mediów, e-commerce, butiku stacjonarnego, kampanii oraz newsletterów.
Efekty
-
Stworzyliśmy 6 różnych grup docelowych,
których potrzeby, obawy i cele uwzględnione zostaną w prowadzonej komunikacji.
-
W efekcie warsztatów
powstał dokument podsumowujący wnioski i rekomendacje, który stanie się fundamentem dalszych działań wizerunkowych.
-
Przygotowane na podstawie strategii
kampanie Google Search osiągnęły w pierwszym miesiącu CTR w wysokości niemal 11,5%.




