Hammer Glass Cut
Branding i aplikacja mobilna dla nowego produktu marki z sektora GSM

Hammer Glass to polska marka akcesoriów GSM, specjalizująca się w ochronie premium dla urządzeń elektronicznych. Oferuje zaawansowane szkła ochronne, w tym m.in. najmocniejsze na rynku szkła szafirowe. We współpracy z międzynarodowymi producentami, takimi jak Corning (producent gorilla glass) tworzy szkła ochronne, które przechodzą liczne (ponad 20) testy jakości, aby spełniać najwyższe standardy wytrzymałości. W portfolio firmy znajduje się również nowoczesny ploter Hammer Glass Cut – urządzenie wyposażone w opatentowaną głowicę, która gwarantuje precyzyjne wycinanie, umożliwiając idealne dopasowanie folii ochronnej do każdego modelu urządzenia i zapewnia pełną kontrolę nad jakością wykończenia.
Wyzwanie
- Po udanej współpracy nad strategią i brandingiem marki, zostaliśmy zaproszeni do kolejnego projektu. Naszym zadaniem było opracowanie pełnego oznakowania dla serii Cut – nowej linii produktowej i usługowej marki Hammer Glass: czyli nowoczesnego plotera, służącego do customizacji szkieł ochronnych na urządzenia takie jak: smartphone’y czy smartwatch’e.
- Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która z jednej strony odda charakter nowej linii usługowej, a z drugiej zapewni spójność z pozostałymi produktami w portfolio Hammer Glass.
Propozycja rozwiązania
- W oparciu o strategię i dotychczasowy branding marki Hammer Glass opracowaliśmy odrębny branding dla nowego produktu – plotera Hammer Glass Cut, który wymagał unikalnej nazwy i dedykowanej koncepcji komunikacyjnej.
- Całość oparta została na idei precyzyjnych cięć i ostrości, co znalazło odzwierciedlenie w srebrnych akcentach oraz minimalistycznym, eleganckim logotypie, podkreślającym profesjonalizm i zaawansowanie technologiczne produktu.
- Przygotowaliśmy szczegółowe rekomendacje dotyczące wyglądu plotera, projektów opakowań do folii na stoiskach sprzedażowych oraz materiałów instruktażowych dla sprzedawców. Przygotowaliśmy rendery 3d produktu.
- Uzupełniliśmy branding o niezbędne elementy wspierające komunikację tej linii, budując spójny system wizualny, który wyróżnia linię Cut na rynku i podkreśla jej wyjątkowe właściwości.
- Opracowaliśmy design UX/UI aplikacji mobilnej spójny z całościowym brandingiem marki Hammer Glass.







