Pasta Italia - strategia
Jak wyróżnić markę w food court?

Pasta Italia to koncept gastronomiczny zlokalizowany w food courtach, w galeriach handlowych, m.in. w Galerii Posnania. W ofercie znajduje się kilkanaście typów makaronów, sałatek oraz deserów przygotowywanych na świeżo w kilka minut.
Marka stawia na jakość: sprowadza włoski makaron, korzysta z włoskich serów, szynki parmeńskiej, świeżych filetów łososia, szarych krewetek, pełnoziarnistych makaronów i gotuje sosy według włoskich receptur.
Wyzwanie
- Jak zakomunikować nowy, świeży koncept gastronomiczny, który chce wprowadzić restauracyjną jakość do food court w galeriach handlowych?
- Jak uspójnić język wizualny marki online oraz w lokalach?
- Jak zwiększyć średni paragon oraz liczbę zamawianych produktów przez 1 gościa?
Propozycja rozwiązania
- Dla marki Pasta Italia stworzyliśmy strategię marki zbudowaną na koncepcji fast restaurant: miejsca, w którym w kilka minut otrzymujesz świeży posiłek z najwyższej jakości składników.
- Opracowaliśmy persony oraz stworzyliśmy dla nich ścieżki zakupowe, które umożliwiły zaprojektowanie komunikacji marki w lokalach oraz online.
- Wypracowaliśmy język wizualny marki oraz hasło “Kręci nas świeżość”, które w odpowiedni sposób prezentują wartości i cele marki ujęte w strategii.
Efekty
-
Akcje promocyjne i Up sell
Czerpiąc z opracowanej strategii marki oraz grup docelowych i ich oczekiwań opracowaliśmy plan zestawów specjalnych i mechanikę akcji promocyjnych dla różnych momentów w ciągu tygodnia, oraz z podziałem na pory dnia.
-
Plan na wizualną komunikację
Na podstawie wypracowanych w strategii marki moodboardów wizualnych, opracowaliśmy księgę identyfikacji wizualnej marki oraz wytyczne do sesji zdjęciowych i wideo.
-
Projekt i wdrożenie www
Opowieść marki w spójny ze strategią sposób przełożyliśmy w formie grafik i tekstów na stronę internetową, którą stworzyliśmy.