Pasta Italia - strategia

Jak wyróżnić markę w food court?

Rok współpracy: 2021

Pasta Italia to koncept gastronomiczny zlokalizowany w food courtach, w galeriach handlowych, m.in. w Galerii Posnania. W ofercie znajduje się kilkanaście typów makaronów, sałatek oraz deserów przygotowywanych na świeżo w kilka minut.

Marka stawia na jakość: sprowadza włoski makaron, korzysta z włoskich serów, szynki parmeńskiej, świeżych filetów łososia, szarych krewetek, pełnoziarnistych makaronów i  gotuje sosy według włoskich receptur.

wyzwanie / problem

  • Jak zakomunikować nowy, świeży koncept gastronomiczny, który chce wprowadzić restauracyjną jakość do food court w galeriach handlowych? 
  • Jak uspójnić język wizualny marki online oraz w lokalach? 
  • Jak zwiększyć średni paragon oraz liczbę zamawianych produktów przez 1 gościa?

Propozycja rozwiązania

  • Dla marki Pasta Italia stworzyliśmy strategię marki zbudowaną na koncepcji fast restaurant: miejsca, w którym w kilka minut otrzymujesz świeży posiłek z najwyższej jakości składników.
  • Opracowaliśmy persony oraz stworzyliśmy dla nich ścieżki zakupowe, które umożliwiły zaprojektowanie komunikacji marki w lokalach oraz online. 
  • Wypracowaliśmy język wizualny marki oraz hasło “Kręci nas świeżość”, które w odpowiedni sposób prezentują wartości i cele marki ujęte w strategii.

Efekty

  • Akcje promocyjne i Up sell

    Czerpiąc z opracowanej strategii marki oraz grup docelowych i ich oczekiwań opracowaliśmy plan zestawów specjalnych i mechanikę akcji promocyjnych dla różnych momentów w ciągu tygodnia oraz z podziałem na pory dnia.

  • Plan na wizualną komunikację

    Na podstawie wypracowanych w strategii marki moodboardów wizualnych, opracowaliśmy księgę identyfikacji wizualnej marki oraz wytyczne do sesji zdjęciowych i wideo.

  • Projekt i wdrożenie www

    Opowieść marki w spójny ze strategią sposób, przełożyliśmy w formie grafik i tekstów na stronę internetową, którą stworzyliśmy.

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: