Agencja brandingowa

Logotyp wraz z oprawą wizualną to zaraz po strategii komunikacji najważniejszy element wpływający na postrzeganie biznesu, jego pozycjonowanie oraz rozpoznawalność.

Dlatego kluczowe jest, by oddawał jego charakter, wartości, a przede wszystkim – był spójny z tym, jak marka chce się  prezentować, a co za tym idzie – jakie cele osiągać.

Kolaż dla usługi branding
Logo i identyfikacja wizualna
  • Nie kierujemy się chwilowymi trendami, lecz tworzymy loga ponadczasowe i zanurzone w wartościach marki – dzięki czemu przetrwają one lata
  • Współpracujemy z grafi_kami z całego kraju, których odpowiednio dobieramy do wymagań projektu
  • Pracę nad identyfikacją wizualną poprzedzamy działaniami nad strategią, przygotowujemy również moodboardy wizualne i zróżnicowane propozycje, dlatego możesz mieć pewność, że finalna wersja podkreśli to, co w Twojej marce najważniejsze
  • Gotowy logotyp zawsze prezentujemy na materiałach, na których będzie on wykorzystywany i dbamy o to, by w każdych warunkach (online oraz na materiałach drukowanych) Twój biznes prezentował się z jak najlepszej strony
Branding lub rebranding – etapy projektu. Jak wygląda proces?
  • 1. Warsztat strategiczny – spotkanie z przedstawicielami firmy, na którym opracowujemy wartości i wyróżniki marki, omawiamy grupę docelową i jej potrzeby. Określamy charakter i osobowość marki oraz omawiamy cele biznesowe firmy, które ma wspierać identyfikacja wizualna.
  • 2. Omówienie moodboardów –to moment w którym określamy kierunek wizualny dla marki. Po doprecyzowaniu wartości marki przygotowujemy dwie  propozycje moodboardów, które prezentują rekomendowany styl, język wizualny oraz wstępną kolorystykę dla marki. 
  • 3. Kreacja 2 koncepcji identyfikacji wizualnej – na podstawie wybranego moodboardu tworzymy dwie  różne koncepcje identyfikacji wizualnej.  Efektem tego etapu są  2 propozycje identyfikacji zawierające: logo, font i kolory marki, które przedstawiamy na kilku materiałach marketingowych.
  • 4. Finalna wersja identyfikacji wizualnej i logo – zespół tworzący markę wybiera 1 identyfikację wizualną lub rozwijamy  wybraną koncepcję po zebraniu komentarzy. Na podstawie  uwag do przedstawionych wcześniej koncepcji dopracowujemy jedną z nich, którą  przedstawiamy do ostatecznej akceptacji.
  • 5. Księga znaku – po zaakceptowaniu finalnej koncepcji identyfikacji wizualnej  opracowujemy księgę znaku – opisujemy konstrukcję logo, pola ochronne, wersję minimalną, warianty kolorystyczne, występowanie logo na tłach, prezentujemy logotyp na 4 wybranych materiałach marketingowych.
  • 6. Branding marki –po zakończeniu etapów związanych z identyfikacją wizualną marki przystępujemy do projektowania dodatkowych materiałów, na których prezentowana będzie marka (po wcześniejszym ustaleniu dokładnego zakresu prac i zapotrzebowania).
Branding lub rebranding. Co zyskuje Twoja firma?  
  • Sprawdzony proces projektowy – sprawdzony proces projektowy, złożony z kilku etapów, w którym zespół tworzący markę bierze czynny udział.
  • Zespół specjalistów  – it’s not one man show, efekt końcowy to wynik współpracy całego zespołu. zespół projektowy MOX!E złożony ze specjalistów: strateg, art director, graficy, ilustratorzy. 
  • Ponadczasowy wizerunek marki – znamy aktualne trendy i bierzemy je pod uwagę, jednak przede wszystkim projektujemy na podstawie wartości i charakteru Twojej mark (pomijamy chwilowe fascynacje i modne kierunki, które zaraz się dezaktualizują).
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – spójną, przemyślaną i dobrze zaplanowaną identyfikację wizualną, na podstawie której Twój zespół i zewnętrzni podwykonawcy mogą szybciej i sprawniej tworzyć materiały marketingowe.
Współpraca z MOX!E – co mówią nasi klienci?
  • „Serdecznie polecam! Świetna agencja, kreatywni ludzie, obsługa klienta na najwyższym poziomie. Proaktywność, wsparcie, ogromny komfort współpracy. Znam różne agencje – z taką mam do czynienia po raz pierwszy.”-Sylwia Kupczyk- marketing manager sieci klubów 36 MINUT
  • “Z przyjemnością polecam współpracę z zespołem MOXIE! Pełen profesjonalizm, połączony z empatią i zrozumieniem potrzeb klienta.” -Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu CDRL
  • „Praca z Arietą Prusak (CEO MOX!E) i zespołem jest powiewem świeżego powietrza – można zawsze liczyć na wsparcie, pro aktywność i profesjonalizm. Polecam! “ – Marcin Smoczyński – właściciel
    i założyciel Fromażerii
  • „Już od pierwszej rozmowy wiedzieliśmy, że MOX!E to dobry wybór. Nasza współpraca wyglądała świetnie na każdym etapie. Wszystko nad czym pracowaliśmy było zawsze fachowo przygotowane i omówione, zawsze poparte konkretną i profesjonalną argumentacją. Pełne zaangażowanie w projekt i mnóstwo dobrych rad.” – Paweł Kostrzewa – właściciel marki Jupi Art School

Zobacz zrealizowane projekty

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego