Branding

Logotyp wraz z oprawą wizualną to zaraz po strategii komunikacji najważniejszy element wpływający na postrzeganie biznesu, jego pozycjonowanie oraz rozpoznawalność.

Dlatego kluczowe jest, by oddawał jego charakter, wartości, a przede wszystkim – był spójny z tym, jak marka chce się  prezentować, a co za tym idzie – jakie cele osiągać.

Logo i identyfikacja wizualna
  • Nie kierujemy się chwilowymi trendami, lecz tworzymy loga ponadczasowe i zanurzone w wartościach marki – dzięki czemu przetrwają one lata
  • Współpracujemy z grafi_kami z całego kraju, których odpowiednio dobieramy do wymagań projektu
  • Pracę nad identyfikacją wizualną poprzedzamy działaniami nad strategią, przygotowujemy również moodboardy wizualne i zróżnicowane propozycje, dlatego możesz mieć pewność, że finalna wersja podkreśli to, co w Twojej marce najważniejsze
  • Gotowy logotyp zawsze prezentujemy na materiałach, na których będzie on wykorzystywany i dbamy o to, by w każdych warunkach (online oraz na materiałach drukowanych) Twój biznes prezentował się z jak najlepszej strony
Branding – etapy projektu. Jak wygląda proces?
  • 1. Warsztat strategiczny – spotkanie z przedstawicielami firmy, na którym opracowujemy wartości i wyróżniki marki, omawiamy grupę docelową i jej potrzeby. Określamy charakter i osobowość marki oraz omawiamy cele biznesowe firmy, które ma wspierać identyfikacja wizualna.
  • 2. Omówienie moodboardów –to moment w którym określamy kierunek wizualny dla marki. Po doprecyzowaniu wartości marki przygotowujemy dwie  propozycje moodboardów, które prezentują rekomendowany styl, język wizualny oraz wstępną kolorystykę dla marki. 
  • 3. Kreacja 2 koncepcji identyfikacji wizualnej – na podstawie wybranego moodboardu tworzymy dwie  różne koncepcje identyfikacji wizualnej.  Efektem tego etapu są  2 propozycje identyfikacji zawierające: logo, font i kolory marki, które przedstawiamy na kilku materiałach marketingowych.
  • 4. Finalna wersja identyfikacji wizualnej i logo – zespół tworzący markę wybiera 1 identyfikację wizualną lub rozwijamy  wybraną koncepcję po zebraniu komentarzy. Na podstawie  uwag do przedstawionych wcześniej koncepcji dopracowujemy jedną z nich, którą  przedstawiamy do ostatecznej akceptacji.
  • 5. Księga znaku – po zaakceptowaniu finalnej koncepcji identyfikacji wizualnej  opracowujemy księgę znaku – opisujemy konstrukcję logo, pola ochronne, wersję minimalną, warianty kolorystyczne, występowanie logo na tłach, prezentujemy logotyp na 4 wybranych materiałach marketingowych.
  • 6. Branding marki –po zakończeniu etapów związanych z identyfikacją wizualną marki przystępujemy do projektowania dodatkowych materiałów, na których prezentowana będzie marka (po wcześniejszym ustaleniu dokładnego zakresu prac i zapotrzebowania).
Rebranding
  • Sama decyzja o zmianie logotypu nam nie wystarczy. Najpierw wspólnie popracujemy nad stojącymi za nią biznesowymi i komunikacyjnymi oczekiwaniami. Tylko w taki sposób uda nam się oznajmić światu to, co naprawdę ważne.
  • Następnie przygotowujemy serię moodboardów wraz z inspiracjami i propozycji identyfikacji, a także pomożemy dobrać materiały, na których będzie się ona najlepiej prezentować.
  • Przygotujemy również plan, który wesprze Cię w komunikacji zmiany tak, byś bez problemu m_gł_ osiągnąć założone cele.

Zobacz zrealizowane projekty

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka: