Agencja brandingowa
Masz świetny produkt, ale marka nie oddaje jego jakości? A może Twoja firma urosła i stary wizerunek już nie działa? Pomagamy markom uporządkować tożsamość, wyróżnić się na rynku i przyciągać klientów, którzy będą lojalni.
Stworzymy branding, który działa: zwiększa rozpoznawalność, spójność komunikacji i zaufanie klientów. Pracujemy warsztatowo, strategicznie i terminowo – dla marek, które chcą rosnąć i przyciągać właściwych odbiorców.
Referencje. Co mówią nasi klienci?
W każdym projekcie i współpracy, zawsze dajemy z siebie 100%. Nasza własna satysfakcja i zadowolenie z dobrze wykonanego zadania są bardzo ważne, a gdy dodajemy do nich zadowolenie klientów, wiemy, że osiągnęliśmy pełen sukces. W 2024 roku 100% prezentowanych przez nas brandingów zostało zaakceptowanych, a 80% klientów zleciło nam kolejne zadania i poleca nasz zespół dalej.
Współpraca z MOX!E – co mówią nasi klienci?
- „Współpraca z Moxie dała nam absolutnie unikalny branding, dopasowany do wartości, które chcemy przekazać naszym klientom. Praca z wami była sprawna i bardzo owocna, pomimo napiętego timeline’u. Na każde spotkanie Moxie wpadało fenomenalnie przygotowane. Dzięki temu nie traciliśmy czasu i terminowo zakończyliśmy projekt!” – Marcin Dworczak, Head of product / communication
- „Praca z Arietą Prusak (CEO MOX!E) i zespołem jest powiewem świeżego powietrza – można zawsze liczyć na wsparcie, pro aktywność i profesjonalizm. Polecam! “ – Marcin Smoczyński – właściciel i założyciel Fromażerii
- „Już od pierwszej rozmowy wiedzieliśmy, że MOX!E to dobry wybór. Nasza współpraca wyglądała świetnie na każdym etapie. Wszystko nad czym pracowaliśmy było zawsze fachowo przygotowane i omówione, zawsze poparte konkretną i profesjonalną argumentacją. Pełne zaangażowanie w projekt i mnóstwo dobrych rad.” – Paweł Kostrzewa – właściciel marki Jupi Art School
Zobacz zrealizowane projekty
-
Fromażeria – branding
Identyfikacja wizualna dla pierwszej w Polsce restauracji z Cheese Barem
-
branding – MOKIDA
Energetyczny branding nowej marki dla autentycznych rodziców
-
Senare – branding i naming
Projekt strategiczny i brandingowy dla marki w branży medycznej, która zajmuje się snem
-
Jupi Art School – branding
Identyfikacja wizualna dla szkoły malarstwa i rysunku dla dzieci
-
Branding Allity
Branding i naming
-
Dobrze wyspani – branding i naming
Branding concept store – Dobrze Wyspani
Branding lub rebranding – etapy projektu. Jak wygląda proces?
- 1. Warsztat strategiczny – spotkanie z przedstawicielami firmy, na którym opracowujemy wartości i wyróżniki marki, omawiamy grupę docelową i jej potrzeby. Określamy charakter i osobowość marki oraz omawiamy cele biznesowe firmy, które ma wspierać identyfikacja wizualna.
- 2. Omówienie moodboardów –to moment w którym określamy kierunek wizualny dla marki. Po doprecyzowaniu wartości marki przygotowujemy dwie propozycje moodboardów, które prezentują rekomendowany styl, język wizualny oraz wstępną kolorystykę dla marki.
- 3. Kreacja 2 koncepcji identyfikacji wizualnej – na podstawie wybranego moodboardu tworzymy dwie różne koncepcje identyfikacji wizualnej. Efektem tego etapu są 2 propozycje identyfikacji zawierające: logo, font i kolory marki, które przedstawiamy na kilku materiałach marketingowych.
- 4. Finalna wersja identyfikacji wizualnej i logo – zespół tworzący markę wybiera 1 identyfikację wizualną lub rozwijamy wybraną koncepcję po zebraniu komentarzy. Na podstawie uwag do przedstawionych wcześniej koncepcji dopracowujemy jedną z nich, którą przedstawiamy do ostatecznej akceptacji.
- 5. Księga znaku – po zaakceptowaniu finalnej koncepcji identyfikacji wizualnej opracowujemy księgę znaku – opisujemy konstrukcję logo, pola ochronne, wersję minimalną, warianty kolorystyczne, występowanie logo na tłach, prezentujemy logotyp na 4 wybranych materiałach marketingowych.
- 6. Branding marki –po zakończeniu etapów związanych z identyfikacją wizualną marki przystępujemy do projektowania dodatkowych materiałów, na których prezentowana będzie marka (po wcześniejszym ustaleniu dokładnego zakresu prac i zapotrzebowania).
Dlaczego warto?
Pracujemy strategicznie – łączymy kreatywność z celami biznesowymi. Branding ma przynieść realny efekt: wzrost rozpoznawalności, spójność komunikacji i większe zaufanie klientów.
Logo i identyfikacja wizualna
- Nie kierujemy się chwilowymi trendami, lecz tworzymy brandingi ponadczasowe i zanurzone w wartościach marki – dzięki czemu przetrwają one lata
- Współpracujemy z grafi_kami z całego kraju, których odpowiednio dobieramy do wymagań projektu
- Pracę nad identyfikacją wizualną poprzedzamy działaniami nad strategią, przygotowujemy również moodboardy wizualne i zróżnicowane propozycje, dlatego możesz mieć pewność, że finalna wersja podkreśli to, co w Twojej marce najważniejsze
- Gotowy logotyp zawsze prezentujemy na materiałach, na których będzie on wykorzystywany i dbamy o to, by w każdych warunkach (online oraz na materiałach drukowanych) Twój biznes prezentował się z jak najlepszej strony
Branding lub rebranding. Co zyskuje Twoja firma?
- Sprawdzony proces projektowy – sprawdzony proces projektowy, złożony z kilku etapów, w którym zespół tworzący markę bierze czynny udział.
- Zespół specjalistów – it’s not one man show, efekt końcowy to wynik współpracy całego zespołu. zespół projektowy MOX!E złożony ze specjalistów: strateg, art director, graficy, ilustratorzy.
- Ponadczasowy wizerunek marki – znamy aktualne trendy i bierzemy je pod uwagę, jednak przede wszystkim projektujemy na podstawie wartości i charakteru Twojej mark (pomijamy chwilowe fascynacje i modne kierunki, które zaraz się dezaktualizują).
- Oszczędność czasu i pieniędzy – spójną, przemyślaną i dobrze zaplanowaną identyfikację wizualną, na podstawie której Twój zespół i zewnętrzni podwykonawcy mogą szybciej i sprawniej tworzyć materiały marketingowe.