Analiza danych: dlaczego musisz się tego nauczyć?

Na kanale MOXIE talks pojawił się nowy odcinek rozmów Ariety Prusak i Michała Majewskiego. Tym razem specjaliści wzięli na warsztat jeden z najistotniejszych elementów marketingu online – analizę danych.

Jak się okazuje, wcale nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że optymalizacja działań reklamowych czy komunikacyjnych pod kątem dotychczasowych rezultatów, może przynieść znaczne polepszenie wyników biznesowych. Sekretem analizy jest to, aby dostosowywać przekaz do grupy docelowej – innymi słowy, przedsiębiorca powinien sprawić, aby zarówno estetyka jak, i funkcjonalność dedykowanych Klientom materiałów sprawiały, że będzie się z nich korzystać przyjemni i intuicyjnie.

O tym jak to robić, dlaczego i za pomocą jakich narzędzi dowiecie się z…

#12 odcinka MOXIE talks!

Zobacz też:

Agencje brandingowe – jak wybrać? 9 elementów!

Na świecie jest ponad 10 000 agencji brandingowych. Jednak jak wybrać tę odpowiednią, aby wspólnymi siłami wyprzedzić konkurencję i osiągnąć sukces? W tym przypadku trzeba zdecydować się na partnera, który profesjonalnymi działaniami sprawi, że klienci zaufają Twojej marce.
Czytaj

Dlaczego badania marketingowe to najlepsza inwestycja w Twój biznes?

Dlaczego badania marketingowe z klientami to nie koszt, a inwestycja? Nie zgaduj — badaj! Domyślanie się lub zgadywanie potrzeb klientów to jak granie w biznesową ruletkę. Rzadko kiedy udaje nam się wygrać.
Czytaj

Jak założyć nową markę? Przewodnik krok po kroku!

Na początku był POMYSŁ… Potem adrenalina, błysk w oku. Radość z powodu opracowania usługi doskonałej,  (niemalże 😉 zmieniającej  dzieje ludzkości.  Entuzjazm na myśl o nowych perspektywach w życiu zawodowym, które otwierają się wraz z momentem zakładania nowej marki.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego