Dlaczego w MODZIE najważniejszy jest EXCEL?

Moda to oczywiście wizja, pasja, projekt, ale Arieta Prusak i Miriam Szypielewicz przypominają, że to też olbrzymi biznes. Dlatego bez przerwy należy analizować i liczyć. Co liczyć? Planowaną ilość sztuk odzieży do uszycia, koszt produkcji sesji zdjęciowej czy to ile sezonów ma nasza marka. Do tego wszystkiego należy pamiętać o byciu online. Jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa, czy odpowiednio analizujesz zachowania swoich klientów na stronie i… jak niehandlowa niedziela wpłynęła na Twój biznes? O to wszystkim w najnowszym odcinku #MOXIEtalks.

Zobacz też:

Agencje brandingowe – jak wybrać? 9 elementów!

Na świecie jest ponad 10 000 agencji brandingowych. Jednak jak wybrać tę odpowiednią, aby wspólnymi siłami wyprzedzić konkurencję i osiągnąć sukces? W tym przypadku trzeba zdecydować się na partnera, który profesjonalnymi działaniami sprawi, że klienci zaufają Twojej marce.
Czytaj

Dlaczego badania marketingowe to najlepsza inwestycja w Twój biznes?

Dlaczego badania marketingowe z klientami to nie koszt, a inwestycja? Nie zgaduj — badaj! Domyślanie się lub zgadywanie potrzeb klientów to jak granie w biznesową ruletkę. Rzadko kiedy udaje nam się wygrać.
Czytaj

Jak założyć nową markę? Przewodnik krok po kroku!

Na początku był POMYSŁ… Potem adrenalina, błysk w oku. Radość z powodu opracowania usługi doskonałej,  (niemalże 😉 zmieniającej  dzieje ludzkości.  Entuzjazm na myśl o nowych perspektywach w życiu zawodowym, które otwierają się wraz z momentem zakładania nowej marki.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego