Praca zdalna – jak zły management zmienia ją w piekło?
Dokładnie rok temu – w kwietniu 2019 roku – jako MOXIE agencja kreatywna zrezygnowaliśmy ze stacjonarnego biura i rozpoczęliśmy pracę w trybie zdalnym. Przyszedł czas na podsumowanie, w którym nie może zabraknąć uwzględnienia pandemii i tego, że 2 miesiące temu większość firm wykonujących prace biurowe musiała z dnia na dzień zmienić tryb na zdalny. To sprawiło, że sposób, w jaki my pracujemy od roku nie jest już ciekawostką, a koniecznością. Ponieważ wiemy, że ta z pozoru “łatwa” zmiana niesie za sobą wiele długofalowych konsekwencji postanowiliśmy zebrać dla Was podsumowanie największych błędów, które prowadzą do wzrostu poziomu stresu, chaosu w organizacji a w konsekwencji spadku efektywności zespołu.

Podcastu posłuchacie także na Apple Podcasts i YouTube.
Czego dowiecie się z tego podcastu?
- Dlaczego zdecydowaliśmy się w 2019 roku na tryb pracy zdalnej i czego Arieta nienawidzi w pracy biurowej.
- Poznacie statystyki i informacje na temat tego, jak pracę zdalną postrzegają osoby pracujące w Polsce.
- Jakich form pracy zdalnej i biurowej powinniśmy spodziewać się w najbliższych miesiącach i latach?
- Największe problemy i wyzwania w pracy zdalnej, z którymi mierzą się pracownicy i managerowie.
- Przykłady bardzo złego zarządzania w trybie pracy zdalnej i konsekwencji wynikających z braku zaufania i znajomości potrzeb zespołów przez liderów.
- Wskazówki i rozwiązania pomagające zlikwidować lub zmniejszyć największe problemy organizacji wynikające z trybu pracy zdalnej.
- Podsumowanie 12 ostatnich miesięcy pracy zdalnej w MOXIE ze wskazaniem pozytywnych i negatywnych konsekwencji tego rozwiązania.
By pomóc Wam ocenić, czy Wasza organizacja zadbała o podstawy (dzięki czemu ma większe szanse na wyeliminowanie problemów, które z pewnością się pojawią) przygotowaliśmy darmową check listę “Praca zdalna. Sprawdź czy Twoja firma zadbała o podstawy, których zespół potrzebuje do sprawnego funkcjonowania”.
