100% Retail & Fashion coraz bliżej!
Wielkimi krokami zbliża się V edycja konferencji dedykowanej branży modowej, 100% Retail & Fashion, którą organizujemy. Już 11-12 października progi Sofitel Grand Hotelu w Sopocie wypełnią się topowymi osobowościami ze świata mody; dyrektorami marek, projektantami, brand managerami, PR-owcami, marketingowcami, a także osobami ze startupów i wschodzących brandów.
MOXIE dla 100% Retail & Fashion
Musimy z dumą zaznaczyć, że MOXIE już drugi raz organizuje konferencję 100% Retail & Fashion. Odpowiadamy za koncepcję całego wydarzenia, dbamy o wizerunek w social mediach, prowadzimy kampanie online i oczywiście przeprowadzamy i nadzorujemy wydarzenia w październiku. Odświeżyliśmy również szatę graficzną. Jako organizatorzy robimy wszystko, aby z roku na rok podnosić poprzeczkę coraz wyżej.
Czym jest 100% Retail & Fashion?
To wyjątkowa konferencja dedykowana branży fashion, odbywająca się w nadmorskiej scenerii. Czy może być piękniej? Nie tylko porusza aktualne problemy marek modowych, ale przede wszystkim wyprzedza aktualne trendy. Podczas dwudniowego conventu można znaleźć mnóstwo inspiracji, a także nawiązać wartościowe znajomości biznesowe na lata. W 100% Retail & Fashion stawiamy na praktykę – swoją wiedzą dzielą się eksperci z doświadczeniem w branży. Prezentowane podczas conventu treści to przede wszystkim case studies. Prelekcje są przygotowane pod kątem niebanalnych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Dla wszystkich uczestników 100% Retail & Fashion przygotowaliśmy również sesję networkingową i afterparty, pozwalające na poznanie ludzi z branży w mniej oficjalnych warunkach.
Topowi prelegenci
Ogromne zainteresowanie konferencją wynika z faktu, że pojawią się na niej naprawdę topowi prelegenci. O czym opowiedzą?
- Agnieszka Król, koordynatorka projektów witrynowych dla marki Mohito – Visual merchandising i spójny wizerunek marki na przykładzie Mohito. Proces tworzenia witryn sklepowych w innych brandach fashion
- Daria Leśniewska z Risk Made in Warsaw – Customer and Sales Experience w Risk made in Warsaw
- Sonia Siepielska i Marianna Kupść z 4F – Trendy globalne, kształtujące przemysł odzieżowy oraz wpływ młodego pokolenia projektantów na kolekcję marki 4F
- Małgorzata Żak z DeeZee – Marketing crossowy liderów Social Media w branży kobiecej. Kampania GIRL BOSS – DeeZee x Semilac
- Michał Będźmirowski, znany jako Modny Tata – Influencer marketing i realny wpływ na wizerunek oraz sprzedaż w modzie
To jednak tylko część – na konferencji pojawią się również przedstawiciele takich marek jak Klif, Kornelia Rataj, Mango, Medicine, czy, Quiosque, Do zobaczenia w Sopocie!