100% Retail & Fashion coraz bliżej!

Wielkimi krokami zbliża się V edycja konferencji dedykowanej branży modowej, 100% Retail & Fashion, którą organizujemy. Już 11-12 października progi Sofitel Grand Hotelu w Sopocie wypełnią się topowymi osobowościami ze świata mody; dyrektorami marek, projektantami, brand managerami, PR-owcami, marketingowcami, a także osobami ze startupów i wschodzących brandów.

MOXIE dla 100% Retail & Fashion

Musimy z dumą zaznaczyć, że MOXIE już drugi raz organizuje konferencję 100% Retail & Fashion. Odpowiadamy za koncepcję całego wydarzenia, dbamy o wizerunek w social mediach, prowadzimy kampanie online i oczywiście przeprowadzamy i nadzorujemy wydarzenia w październiku. Odświeżyliśmy również szatę graficzną. Jako organizatorzy robimy wszystko, aby z roku na rok podnosić poprzeczkę coraz wyżej.

Czym jest 100% Retail & Fashion?

To wyjątkowa konferencja dedykowana branży fashion, odbywająca się w nadmorskiej scenerii. Czy może być piękniej? Nie tylko porusza aktualne problemy marek modowych, ale przede wszystkim wyprzedza aktualne trendy. Podczas dwudniowego conventu można znaleźć mnóstwo inspiracji, a także nawiązać wartościowe znajomości biznesowe na lata. W 100% Retail & Fashion stawiamy na praktykę – swoją wiedzą dzielą się eksperci z doświadczeniem w branży. Prezentowane podczas conventu treści to przede wszystkim case studies. Prelekcje są przygotowane pod kątem niebanalnych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Dla wszystkich uczestników 100% Retail & Fashion przygotowaliśmy również sesję networkingową i afterparty, pozwalające na poznanie ludzi z branży w mniej oficjalnych warunkach.

Topowi prelegenci

Ogromne zainteresowanie konferencją wynika z faktu, że pojawią się na niej naprawdę topowi prelegenci. O czym opowiedzą?

  • Agnieszka Król, koordynatorka projektów witrynowych dla marki Mohito – Visual merchandising i spójny wizerunek marki na przykładzie Mohito. Proces tworzenia witryn sklepowych w innych brandach fashion
  • Daria Leśniewska z Risk Made in Warsaw – Customer and Sales Experience w Risk made in Warsaw
  • Sonia Siepielska i Marianna Kupść z 4F – Trendy globalne, kształtujące przemysł odzieżowy oraz wpływ młodego pokolenia projektantów na kolekcję marki 4F
  • Małgorzata Żak z DeeZee – Marketing crossowy liderów Social Media w branży kobiecej. Kampania GIRL BOSS – DeeZee x Semilac
  • Michał Będźmirowski, znany jako Modny Tata – Influencer marketing i realny wpływ na wizerunek oraz sprzedaż w modzie

To jednak tylko część – na konferencji pojawią się również przedstawiciele takich marek jak  KlifKornelia RatajMangoMedicine, czy, Quiosque, Do zobaczenia w Sopocie!

Dowiedz się więcej:

strona www
facebook
instagram

Zobacz też:

Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa? Co pomaga w komunikacji?

Dziś przychodzimy do Ciebie z Ważnym tematem, który w ostatnim czasie mocno z nami rezonuje. Z zagadnieniem będącym na skraju biznesu, niesienia pomocy i zwyczajnego, codziennego bycia w relacji z innymi.
Czytaj

Wojna w Ukrainie a zmęczenie współczuciem – na co dziś musisz być uważn_?

Zmęczenie współczuciem – aż do 2020 roku termin zarezerwowany niemalże jedynie dla aktywistów społecznych, lekarzy, terapeutów oraz wolontariuszy, czyli tych, dla których mierzenie się z cierpieniem innych oraz niesienie pomocy, jest stałym i ważnym elementem codzienności.
Czytaj

Wojna w Ukrainie – miejsca udzielające wsparcia psychologicznego

Wojna na Ukrainie, choć pozornie rozgrywa się ‘gdzieś tam, za granicą’, bardzo realnie wpływa na nasze ‘tu i teraz’.  Nieustanne zmęczenie, rozdrażnienie, czy problemy z koncentracją, z którymi przyszło nam się mierzyć to symptomy stopniowego wyczerpywania się naszych zasobów wewnętrznych.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego