2018…powodów do dumy, czyli kolejny rok w MOXIE!

Intensywny rozwój agencji, mnóstwo wyzwań i nowych doświadczeń. Do tego codzienna dawka inspiracji – tak wyglądał 2018 w MOXIE. Wierzymy, że podsumowania są istotne. Pozwalają spojrzeć na podejmowane działania z innej perspektywy, wyciągnąć wartościowe wnioski, a dodatkowo – ponownie cieszyć się z sukcesów! Działo się wiele, ale to tradycyjna już zespołowa burza mózgów zdecydowała, czym szczególnie chcielibyśmy się pochwalić. Liczby nie kłamią – mamy powody do świętowania 🙂


Patrzymy strategicznie

Skupiliśmy się na obsłudze marek z branży gastronomicznej, fashion i beauty oraz szeroko pojętego lifestyle. Był to naturalny wybór, ponieważ mamy duże doświadczenie w tych dziedzinach, rozumiemy bieżące trendy, a przede wszystkim – to nasze pasje, także prywatnie. Czym zaowocowało nasze podejście? Nawiązaniem współpracy z 22 nowymi markami, stworzeniem 8 strategii komunikacji, prowadzeniem 20  profili w social mediach i 462 kampanie online. Cieszymy się, że możemy działać z klientami całościowo – rozpoczynając pracę od zbudowania podstaw komunikacji marki, przez realizację założeń strategii. Aktywnie doradzamy, budujemy wartościowe relacje i co najważniejsze – widzimy realne przełożenie naszych działań na wyniki biznesowe klientów.

Klienci, którzy dołączyli do rodziny MOXIE:

Dla tych marek przygotowaliśmy strategię komunikacji:

Dzielimy się wiedzą

Bardzo ważnym elementem rozwoju MOXIE jest ciągłe zdobywanie nowych umiejętności i poszerzanie kwalifikacji. Podobnie jest w przypadku dzielenia się wiedzą ekspercką, którą od września zaczęliśmy przekazywać podczas szkoleń z zakresu social media. Działamy szybko – przeprowadziliśmy ich w tym roku aż 10. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał social media swoich marek oraz z jakich narzędzi warto korzystać, żeby osiągnąć najlepsze efekty.

Marki, które wzięły udział w szkoleniach:

Aż 6 razy byliśmy prelegentami podczas inspirujących eventów i konferencji. Wśród nich znalazły się:

  • 100% Retail & Fashion
  • wykład na Collegium da Vinci
  • Czwartki z Social Media
  • Gastro Meeting Warszawa
  • Health and Lifestyle Kraków
  • Kongres Inicjatyw Europy Wschodniej Lublin

Rozwijamy także kanał MOXIE Talks, gdzie dzielimy się wiedzą i przemyśleniami na tematy związane z komunikacją, marketingiem i nowymi technologiami. W tym roku przygotowaliśmy dla Was aż 6 odcinków!

Kierunek YouTube

A skoro o You Tubie mowa – marka QUIOSQUE, z którą współpracujemy już od ponad 3 lat, ruszyła ze swoim kanałem, czyli ! MOXIE odpowiada za całą koncepcję kanału, scenariusze odcinków, kampanie online oraz dedykowane materiały graficzne.

Od startu Strefy Kobiet we wrześniu na kanale znalazło się 8 odcinków Strefy Kobiet oraz materiały z poradami dotyczące akcji #ZADBAJOSIEBIE. Łączny czas oglądania kanału wynosi aż 967 330 minut! Uzyskaliśmy 390 869 obejrzeń filmów, z czego 89,6% pochodzi z kampanii, które prowadzimy na You Tube. Podsumowując wyniki w 2018 roku, nie możemy się doczekać rozwoju Strefy Kobiet w 2019!

Sukces 100% Retail & Fashion

Relację z V edycji tego wyjątkowego eventu możecie zobaczyć na stronie 100% Retail & Fashion – warto! Tegoroczna konferencja była niezwykle udana – 2 dni inspirujących prelekcji i ponad 100 uczestników. Z perspektywy organizatorów możemy powiedzieć, że największą wartością konferencji jest potężna dawka wiedzy, która pozwala na realizację celów sprzedażowych oraz możliwość nawiązywania długoletnich relacji biznesowych.

Wśród prelegentów V edycji 100% Retail & Fashion znaleźli się m.in.

Zebraliśmy liczne pozytywne opinie i pełni mobilizacji zaczęliśmy pracę nad kolejną edycją!


MOXIE się rozwija

Jest nas coraz więcej 🙂 W tym roku do #moxieteam dołączyło 8 osób. A większy zespół to również… większe biuro! Urokliwa kamienica w centrum Poznania świetnie spełnia swoją funkcję, a my szczególnie doceniamy jej przestrzeń.

Jak zwykle – nie zwalniamy tempa! Mamy wiele planów na 2019 i mamy nadzieję, że podobnie jak my nie możecie się doczekać ich rezultatów.

Życzymy Wam licznych sukcesów i satysfakcji z prowadzonych projektów!

Zobacz też:

Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa? Co pomaga w komunikacji?

Dziś przychodzimy do Ciebie z Ważnym tematem, który w ostatnim czasie mocno z nami rezonuje. Z zagadnieniem będącym na skraju biznesu, niesienia pomocy i zwyczajnego, codziennego bycia w relacji z innymi.
Czytaj

Wojna w Ukrainie a zmęczenie współczuciem – na co dziś musisz być uważn_?

Zmęczenie współczuciem – aż do 2020 roku termin zarezerwowany niemalże jedynie dla aktywistów społecznych, lekarzy, terapeutów oraz wolontariuszy, czyli tych, dla których mierzenie się z cierpieniem innych oraz niesienie pomocy, jest stałym i ważnym elementem codzienności.
Czytaj

Wojna w Ukrainie – miejsca udzielające wsparcia psychologicznego

Wojna na Ukrainie, choć pozornie rozgrywa się ‘gdzieś tam, za granicą’, bardzo realnie wpływa na nasze ‘tu i teraz’.  Nieustanne zmęczenie, rozdrażnienie, czy problemy z koncentracją, z którymi przyszło nam się mierzyć to symptomy stopniowego wyczerpywania się naszych zasobów wewnętrznych.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego