Mamy mnóstwo powodów do radości -podsumowanie 2019 roku

Jak w MOXIE minął 2019 rok? Szybko i intensywnie!  Wierzcie nam, działo się naprawdę sporo – nowe wyzwania, nowi klienci, ciekawe doświadczenia, duże zmiany i… mnóstwo inspiracji, które jak nic na świecie nakręcają nas do działania! Dziś, na finiszu 2019 roku nadszedł czas na podsumowania – wyciągamy wnioski, spoglądamy na nasze działania z perspektywy czasu, chwalimy się naszymi sukcesami i zamykamy rok z uśmiechem na twarzy, bo to był naprawdę dobry czas. Zobaczcie sami!

Nie stoimy w miejscu

Kontynuujemy nasze zeszłoroczne założenia i nadal skupiamy się na obsłudze marek z branży gastronomicznej, fashion i beauty oraz szeroko pojętego lifestyle, bo… Po prostu znamy się na tym najlepiej. W tym roku do rodziny MOXIE dołączyło aż 13 nowych marek, a my przygotowaliśmy trzy strategie komunikacji dla nowych na rynku marek – Cheers, NIWA, ERA – dwie ostatnie będą miały swoją premierę w 2020 roku. Już nie możemy się doczekać! 

Uwielbiamy próbować nowych rzeczy, a nieustanny rozwój, to coś, na co stawiamy w MOXIE dlatego 2019 rok obfitował w nowe, szalenie ciekawe wyzwania – tworzyliśmy sesję zdjęciowe, organizowaliśmy wydarzenia, projektowaliśmy logotypy i identyfikacje wizualne oraz… zrobiliśmy pierwszy w historii MOXIE kalendarz dla Timac Agro! W 2020 roku nie zamierzamy zwalniać tempa.

W MOXIE siła

2019 rok przyniósł nam ogromną zmianę – wyprowadziliśmy się z naszego biura i od maja pracujemy zdalnie. Jak to wygląda od kuchni? W każdy poniedziałek spotykamy się całym zespołem i pracujemy razem – ustalamy priorytety, konsultujemy się między sobą i szczegółowo planujemy tydzień. Pracę zdalną bardzo ułatwiają nam narzędzie takie jak Trello, Toggl, Slack i Kalendarz Google, a częste wideokonferencje to nasza codzienność. Z perspektywy czasu uważamy, że to był naprawdę dobry krok!

Ostatni rok, to również zmiany w naszym zespole – obecnie MOXIE Team liczy 8 osób, co ciekawe połowa składu dołączyła do nas w 2019 roku! Bartek Skubiszewski – nasz Junior Social Media Specialist (przed którym Facebook i Instagram nie mają żadnych tajemnic!) rozpoczynał jako stażysta, sprawdził się doskonale i… został z nami na dłużej. Nikola Zaradna – nasza nieoceniona Account Executive dołączyła do zespołu w wakacje i od tego czasu świetnie opiekuje się naszymi klientami i zasypuje ich kreatywnymi pomysłami. Martyna Pietrzak to nasza Copywriterka, która od września dba o to, by komunikacja naszych klientów była na najwyższym poziomie, a pod koniec roku dołączyła do nas również Marta Wolsztyniak – Chudzińska – Account Executive, która jest z nami od kilku dni i póki co wdraża się w agencyjne tematy.

Pniemy się w górę

Do ogromnych sukcesów minionego roku zaliczamy również awansy naszych pracowników –  Ania Nadolińska z Social Media & Ads Specialist awansowała na Digital Marketing Specialist – wierzcie nam, to dziewczyna wielu talentów – w tym roku Ania przygotowała m.in.  nową strategię content marketingową dla MOXIE, uczestniczyła w tworzeniu strategii komunikacji dla marki NIWA, oprócz tego na bieżąco konsultuje i współtworzy koncepcje kreatywne dla naszych klientów. Kolejny ogromny zawodowy skok w MOXIE zaliczył Darek Jeleniewski –  z Office Assistanta awansował na Business Consultanta. Obecnie jest odpowiedzialny za kampanie Social Ads, wprowadził także wyliczenia rentowności, usprawnił nasz budżet firmowy, czuwa nad decyzjami biznesowymi i oczywiście fantastycznie ogrania wszystkie formalne sprawy w MOXIE. Jesteśmy bardzo dumni!

DietBox ze wzrostem

Przejdźmy do naszych klientów. Catering dietetyczny DietBox to marka z którą pracujemy już 3 lata, a wyniki stale rosną! W 2019 roku zanotowaliśmy 55% wzrostu, jeśli chodzi o konwersję z social mediów na stronę www,  oprócz tego Instagramowe zasięgi wzrosły o 444% w porównaniu do 2018 roku. Zmieniliśmy również sposób komunikacji marki w social mediach, wprowadziliśmy linie tematycznych wpisów i zaprojektowaliśmy nową siatkę postów na Instagramowym feedzie. Działo się!

QUIOSQUE na plus

Z marką QUIOSQUE pracujemy już ponad 4 lata i w tym roku również możemy pochwalić się bardzo dobrymi wynikami – zanotowaliśmy 113% wzrostu zasięgów w social mediach, ruch na stronie www z mediów społecznościowych wzrósł o 198%, a transakcje w sklepie internetowym z Facebooka i Instagrama podskoczyły o aż 456%! Z QUIOSQUE prężnie działamy również na YouTube – naszą akcję Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa 2019 obejrzało aż 192 666 osób, czyli o 25% więcej niż w ubiegłym roku.

To jednak nie koniec – filmy Strefy Kobiet QUIOSQUE były oglądane 940 178 razy (co daje 54 570 godzin oglądania), a 72% tych obejrzeń pochodzi z reklam za które jesteśmy odpowiedzialni (kampanie Google Ads). Wzrost liczby obejrzeń filmów na kanale rok do roku wynosi 53%, a czasu oglądania kanału o 64%. To nasz duży sukces!

Sukces 100% Retail&Fashion

Tegoroczna VI edycja konferencji 100% Retail&Fashion była wyjątkowa, ponieważ pierwszy raz odbyła się w Poznaniu. Industrialne przestrzenie Starego Browaru okazały się idealnym miejscem na rozmowy o modzie, sprzedaży i technologii – nasi goście byli zachwyceni! Sama konferencja również okazała się dużym sukcesem – ciekawy, różnorodny program, szerokie grono ekspertów (byli z nami eksperci z takich marek jak Ania Kruk, Facebook, answear.com, Promod, Kubota, Moodo, Kukukid, Moon Boot, Decathlon, Diverse i wielu innych) i interesujące prelekcje sprawiły, że po wydarzeniu otrzymaliśmy bardzo pozytywny feedback, który… Szalenie nas motywuje! Już szykujemy się na kolejną edycję!

W kontekście 100% Retail&Fashion musimy pochwalić się także tym, że w 2019 roku powstała nowa strona, a my mocno zaangażowaliśmy się w rozwój bloga – pojawiają się na nim cotygodniowe prasówki, publikujemy na nim także artykuły i wywiady związane z modą oraz sprzedażą. Social media również są dla nas powodem do dumy – odnotowaliśmy wzrosty zasięgu o 416% w porównaniu do października 2018, więc to naprawdę duży sukces. W 2020 roku planujemy działać z jeszcze większym rozmachem!

Coś od siebie

Dzielenie się wiedzą weszło nam w krew, dlatego w 2019 roku MOXIETalks zadebiutowało jako podcast – póki co mamy na swoim koncie 5 odcinków, ale w zanadrzu mamy mnóstwo pomysłów – i musimy to przyznać: nasz podcastowy apetyt został rozbudzony!

Oprócz podcastów stawiamy także na kontakt bezpośredni i chętnie występujemy na konferencjach i wydarzeniach branżowych – w tym roku były to: 

  • Beauty Meeting,
  • EuroGastro,
  • Food Business Forum, 
  • Food Intercative Days,
  • Peace & Law, 
  • Spotkanie Mistrzów Gastronomii, 
  • Szyte na miarę,
  • Targi Food Expo w Gdańsku,
  • Targi Polagra Gastro.

Naszym cotygodniowym rytuałem są blogowe podsumowania, które od końca maja 2019 publikujemy co piątek. Dzielimy się przemyśleniami na tematy, które nas interesują i bardzo to lubimy! 

2020 rok w MOXIE zapowiada się bardzo pracowicie! Mamy mnóstwo planów, czeka nas wiele wyzwań, ale szczerze mówiąc, to… Nie możemy się doczekać!

Zobacz też:

Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa? Co pomaga w komunikacji?

Dziś przychodzimy do Ciebie z Ważnym tematem, który w ostatnim czasie mocno z nami rezonuje. Z zagadnieniem będącym na skraju biznesu, niesienia pomocy i zwyczajnego, codziennego bycia w relacji z innymi.
Czytaj

Wojna w Ukrainie a zmęczenie współczuciem – na co dziś musisz być uważn_?

Zmęczenie współczuciem – aż do 2020 roku termin zarezerwowany niemalże jedynie dla aktywistów społecznych, lekarzy, terapeutów oraz wolontariuszy, czyli tych, dla których mierzenie się z cierpieniem innych oraz niesienie pomocy, jest stałym i ważnym elementem codzienności.
Czytaj

Wojna w Ukrainie – miejsca udzielające wsparcia psychologicznego

Wojna na Ukrainie, choć pozornie rozgrywa się ‘gdzieś tam, za granicą’, bardzo realnie wpływa na nasze ‘tu i teraz’.  Nieustanne zmęczenie, rozdrażnienie, czy problemy z koncentracją, z którymi przyszło nam się mierzyć to symptomy stopniowego wyczerpywania się naszych zasobów wewnętrznych.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego