Wiedza

Obrazek tytułowy - hashtagi w branży gastronomicznej

Hashtagi w branży gastronomicznej

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy prowadzą profil lokalu gastronomicznego w social mediach i bezpłatnie chcą zwiększyć zasięgi! Istnieje kilka sposobów, które pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych gości i uzyskać zasięgi organiczne (darmowe). Jednym z nich jest używanie hashtagów. Czym jest cały ten hashtag?  Hashtagi, czyli słowa i zwroty poprzedzone znakiem #, które porządkują informacje w Internecie i ułatwiają użytkownikom Instagrama odnalezienie interesujących ich fotografii lub produktów. Nadają one zdjęciu określoną kategorię i pozwalają dotrzeć do osób, które za pomocą #taga szukają tego, co akurat możesz mieć w swojej ofercie. W jednym wpisie możesz użyć aż trzydziestu hashtagów, ale nie polecamy wykorzystywać wszystkich dostępnych oznaczeń, ponieważ im więcej hashtagów zamieścimy pod zdjęciem, tym mniejsze zaangażowanie możemy uzyskać. 
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - zmiana zachowań konsumenckich covid

COVID-19 Jak pandemia zmienia zachowania społeczne?

Na podstawie danych z GUS i raportów opublikowanych we wrześniu 2020 Arieta Prusak omawia i analizuje zmiany w zachowaniach zakupowych w Polsce. W ilu gospodarstwach domowych odnotowano pogorszenie sytuacji finansowej z powodu pandemii? Jaki procent klientów nie wrócił do zakupów w sklepach stacjonarnych po kwarantannie? Jak szybko po okresie kwarantanny poprawiły się w Polsce nastroje konsumenckie? Jak wielką wagę przywiązujemy obecnie do lokalnych produktów, bezpieczeństwa oraz działań marek zabezpieczających miejsca pracy? Odpowiedź na te pytania oraz rekomendacje działań, jakie powinny podejmować marki w nadchodzących dniach i miesiącach znajdziecie w najnowszym odcinku MOXIEtalks na Spotify, YouTube, Apple Podcast i Podigy. Rok 2020 zapisze się na kartach historii jako ten, w którym nic nie jest pewne i wszystko może się wydarzyć.
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - narzędzia google, które ułatwią Ci codzienną pracę

Narzędzia Google, które ułatwią Ci codzienną pracę

Dobra organizacja pracy nie tylko ją przyspiesza, ale również wpływa na sprawniejsze działanie całej organizacji. W MOXIE pracujemy w tygodniowych sprintach i dbamy o odpowiednie planowanie zadań, dobrą komunikację oraz sprawny onboarding nowych pracowników, ale także projektów. W tym wszystkim pomagają nam narzędzia Google. Z większości z nich korzystamy od dawna, a część wdrożyliśmy w kwietniu 2019 roku, gdy zmieniliśmy tryb pracy na pracę zdalną.  Dysk Google To najbardziej podstawowe narzędzie, z którego korzysta każda osoba w MOXIE. Dzięki niemu wszyscy mamy dostęp do plików, których potrzebujemy do pracy. Współdzielony dysk pozwala nam przede wszystkim na:  utrzymanie porządku we wszystkich materiałach dotyczących MOXIE, ale także w folderach naszych klientów, łatwy dostęp do danych historycznych,współdzielenie plików z klientami lub podwykonawcami.
Czytaj więcej

Jak stworzyć nową markę? Jakich błędów unikać?

W kolejnym odcinku podcastu MOXIEtalks Arieta Prusak odpowiada na 2 główne pytania dotyczące tworzenia nowych marek: jak powinien wyglądać ten proces? Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy inwestujący swój czas i pieniądze w rozwój nowego produktu lub usługi. W oparciu o doświadczenia naszych klientów rekomenduje sprawdzone etapy pracy, które pomogą skutecznie wprowadzić nowy brand na rynek.  Dlaczego nie warto jest skupiać się tak bardzo na produkcie i dopracowywać go w tajemnicy? W jaki sposób można zbierać dane rynkowe i na temat swoich klientów bez zlecania indywidualnych badań? Kiedy warto jest analizować konkurencję, a kiedy należy ignorować to co robi? Na te i inne pytania w znajdziecie odpowiedzi w najnowszym podcaście MOXIEtalks.
Czytaj więcej

Porównanie systemów reklamowych

Każdego roku wydatki na reklamy internetowe rosną, a według badania AdEx Benchmark w 2019 roku po raz pierwszy pieniądze wydane na reklamy online przewyższyły wydatki w pozostałych segmentach mediowych (takich, jak radio, czy telewizja). To doskonały dowód na to, że jeśli nie wykorzystujesz jeszcze potencjału systemów reklamowych takich, jak Facebook Ads, LinkedIn Ads lub Google Ads, to najwyższy czas zacząć to robić. Nie wiesz od której platformy zacząć? Przygotowaliśmy dla Ciebie porównanie systemów reklamowych, które pomoże Ci podjąć decyzję.  Facebook Ads Facebookowy menedżer reklam jest prawdopodobnie najszybciej i najczęściej zamieniającą się platformą reklamową. Nic dziwnego – Facebook Ads umożliwia tworzenie reklam na Instagramie, Facebooku, Messengerze, WhatsAppie oraz Audience Network, czyli sieci aplikacji, do której należy między innymi Tinder.
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - Aktualne wymiary grafik social media 2023

Aktualne wymiary grafik social media 2023

Wymiary grafik to najczęściej zmieniająca się rzecz w social mediach, dlatego postanowiliśmy ułatwić Ci tworzenie treści i zebrać wszystkie wymiary grafik w jednym miejscu. Wpis jest stale aktualizowany, dlatego zawsze znajdziesz tutaj obowiązujące informacje na temat wielkości zdjęć na profilach firmowych na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.     Zdjęcia profilowe Zdjęcie profilowe to wizytówka Twojego profilu, dlatego musisz zadbać o to, aby nie zostało przycięte w nieodpowiednim miejscu i wyglądało dobrze zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej.  Wymiary zdjęć profilowych:  Facebook: 800 x 800 pikseli, Instagram: 700 x 700 pikseli, LinkedIn: 400 x 400 pikseli. Zdjęcia w tle  Cover photo to drugie najważniejsze zdjęcie na Twoim profilu, ale również najbardziej problematyczne, ponieważ w wersji mobilnej i desktopowej wyświetla się to samo zdjęcie, ale jest inaczej przyjęte zarówno przez Facebooka, jak i LinkedIna.
Czytaj więcej

Darmowy e-book: Jak stworzyć spójny i atrakcyjny feed?

Jesteśmy agencją kreatywną, która kompleksowo zajmuje się prowadzonymi projektami. Jednym z głównych obszarów naszego działania są social media. Chcemy, żeby Twoja marka w pełni wykorzystała potencjał mediów społecznościowych oraz zbudowała lojalną społeczność, co przełoży się na wyniki biznesowe. W tym celu konieczne jest budowanie spójnej i atrakcyjnej komunikacji. W naszym darmowym e-booku: Posty na Instagramie. Jak stworzyć spójny i atrakcyjny feed? znajdziesz sprawdzone sposoby na uporządkowanie feedu na Instagramie tak, aby dobrze się prezentował i był wizytówką Twojej marki. Dowiesz się z niego również:  Dlaczego Twoja marka powinna być na Instagramie?Jakie możliwości daje konto dla firm?W jaki sposób możesz planować feed postów?Dowiesz się, co jest ważne przy tworzeniu wyróżnionych relacji?Zobaczysz
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - skuteczne zespoły

Skuteczne zespoły – jak zmieniają się oczekiwania wobec liderów?

Pora na kolejny podcast MOXIEtalks! Posłuchacie nas na YouTube, Spotify i Apple Podcasts. Obecnie firmy szukają talentów w dowolnym miejscu świata i tworzą zespoły, które czasem nigdy nie widziały się na żywo. Od liderów oczekuje się, że będą tworzyć tzw. “zespoły namioty”, które potrzebuję umiejętności szybkiej adaptacji, samozarządzania i samoorganizacji. Jak tego dokonać? Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracowników i biznesu? Co zrobić, by nam wszystkim pracowało się lepiej i skuteczniej? Na te wszystkie pytania odpowiada Arieta Prusak, która na przykładzie zespołu MOXIE oraz kilku pozycji książkowych, które powinien znać każdy manager/ka. Nasz podcast znajdziesz również na Apple Podcasts i YouTube. Czego dowiecie się z tego odcinka podcastu? 
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - czy twoja marka powinna być na TikToku

Czy Twoja marka powinna być na TikToku?

TikTok to aktualnie jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych, która stale się rozwija i zwiększa swoją popularność. W marcu 2020 roku liczba odwiedzających TikToka potroiła się, a liczba odsłon wzrosła trzykrotnie w porównaniu do marca 2019 roku. Obecnie polscy użytkownicy aplikacji generują około 5,5 mln odsłon miesięcznie. Te liczby robią wrażenie, dlatego myślę, że już najwyższy czas, żeby przestać ignorować to medium i powtarzać, że TikTok jest platformą bez przyszłości, z której korzystają tylko 13-latkowie.  Skąd się wziął TikTok? Aplikacja powstała w 2016 roku. Rok później chińska firma ByteDance, która ją stworzyła zdecydowała się na przejęcie konkurencyjnej platformy Musical.ly, której funkcje były praktycznie identyczne, co możliwości TikToka, Dzięki temu posunięciu obie aplikacje zostały połączone w jedną, a już w 2018 roku TikTok miał pół miliarda użytkowników.
Czytaj więcej

Praca zdalna – jak zły management zmienia ją w piekło?

Dokładnie rok temu – w kwietniu 2019 roku – jako MOXIE agencja kreatywna zrezygnowaliśmy ze stacjonarnego biura i rozpoczęliśmy pracę w trybie zdalnym. Przyszedł czas na podsumowanie, w którym nie może zabraknąć uwzględnienia pandemii i tego, że 2 miesiące temu większość firm wykonujących prace biurowe musiała z dnia na dzień zmienić tryb na zdalny. To sprawiło, że sposób, w jaki my pracujemy od roku nie jest już ciekawostką, a koniecznością. Ponieważ wiemy, że ta z pozoru “łatwa” zmiana niesie za sobą wiele długofalowych konsekwencji postanowiliśmy zebrać dla Was podsumowanie największych błędów, które prowadzą do wzrostu poziomu stresu, chaosu w organizacji a w konsekwencji spadku efektywności zespołu. 
Czytaj więcej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego