Pora na nowe MOXIEtalks! Posłuchacie nas na SoundCloud, Spotify, YouTube i Apple Podcasts.
Dobre marki są, jak ludzie. Potrafimy się z nimi utożsamiać, wywołują w nas emocje, jesteśmy w stanie im zaufać lub po prostu – tak samo jak ludzi – ich nie lubimy. Lepiej komunikuje nam się z osobami, z którymi wyznajemy te same wartości, bo to oni budują nasz krąg zaufania. Podobnie jest z markami, dlatego w dzisiejszym odcinku MOXIEtalks Arieta Prusak i Nikola Zaradna rozmawiają o tym, dlaczego marki trzeba budować w oparciu o wartości. Miłego słuchania!Nasz podcast znajdziesz również na Apple Podcast, SoundCloud, Podomatic oraz YouTube.
Wracamy z nowym MOXIEtalks! Posłuchacie nas na SoundCloud, Spotify, YouTube i Apple Podcasts.
Tym razem Arieta Prusak i Nikola Zaradna poruszają temat ambasadorów marek, czyli osób, które korzystnie wpływają na wizerunek danej marki. Dowiesz się dlaczego posiadanie ambasadorów jest ważne, jaki jest tego koszt oraz jak dopasować odpowiednią osobę do produktu i odbiorców. Przedstawimy również sposoby na analizowanie konsumentów, ich zachowania oraz automatyzowanie komunikacji z nimi.
Nasz podcast znajdziesz również na Apple Podcast, SoundCloud, Podomatic oraz YouTube.
Tablica facebookowa zmienia się w studio komentatorów meczu, ulubioną książką wszystkich staje się ta od Cacao DecoMorreno, a najczęściej wybieraną wakacyjną destynacją jest San Escobar. Real Time Marketing jest coraz częściej obecny w komunikacji marek. Czy zawsze jest warto reagować na głośny temat, którym żyją wszyscy?
Cofnijmy się o kilka kroków i odpowiedzmy sobie na pytanie: czym właściwie jest Real Time Marketing? W dosłownym tłumaczeniu Marketing Czasu Rzeczywistego jest tworzony w oparciu o informacje, które dostarczają nam wydarzenia mające miejsce teraz, albo w bardzo niedalekiej przeszłości. W przeciwieństwie do contentu marki planowanego z wyprzedzeniem i realizowanego według wcześniej ustalonego planu, działania typu Real Time są spontaniczne i trudne do zaplanowania.
Czas na nowe MOXIEtalks! Posłuchacie nas na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.
W kolejnym odcinku podcastu Arieta Prusak i Aleksandra Piesiak poruszają temat feedbacku, czyli informacji zwrotnej. Jest to bardzo cenna umiejętność we współpracy z innymi ludźmi, szczególnie w pracy. Opowiadamy, dlaczego jest tak ważny, jak go dawać oraz przyjmować.Nasz podcast znajdziesz również na Apple Podcast i YouTube.
Influencer marketing jest już nieodłączną częścią strategii komunikacji każdej marki, która chce zaistnieć – przede wszystkim – online. Przybiera on najróżniejsze formy – od programów afiliacyjnych, przez bycie ambasadorem konkretnego produktu po, co się zdarza głównie w branży modowej, kolekcje ubrań lub akcesoriów stworzone przez blogerów (lub chociaż ozdobione ich wizerunkiem). Influencer marketing jest już tak powszechny, że wydaje nam się, że wiemy o nim wszystko. Tymczasem – nic bardziej mylnego.
Kim są influencerzy?
Instagramer, vloger, bloger – influencerzy mają wiele twarzy, jednak to przede wszystkim osoby, które można nazwać liderami opinii i z których zdaniem liczą się inni. Influencer potrafi przekonać tłumy – do zakupu, wzięcia udział w wydarzeniu, a nawet do zmiany stylu życia.
Pora na nowe MOXIEtalks! Tym razem w 100% w formie podcastu Posłuchacie nas na YouTube.
A w kolejnym odcinku Arieta Prusak i Aleksandra Piesiak rozmawiają o pracy zdalnej. Od maja MOXIE jest agencją pracującą w 90% zdalnie, dlatego chcemy podzielić się naszymi pierwszymi refleksjami na ten temat. Powiemy od czego zacząć oraz jakie są plusy i minusy tego rozwiązania. Przedstawimy Wam również wyzwania, które pojawiły się w naszej codziennej pracy oraz opowiemy, jak sobie z nimi poradziliśmy. Miłego słuchania!
Naszym nowym klientem jest Urząd Miasta Poznania. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy przyczynić się do promocji miasta tak bliskiego naszym sercom. Poznań jako stolica regionu Wielkopolski ma w swojej ofercie wiele atrakcji kulturalnych dedykowanych nie tylko mieszkańcom, ale i turystom.
W związku z cyklicznymi wydarzeniami nasz zespół do końca roku ma za zadanie przygotowywać i optymalizować kampanie Social Ads. Mieliśmy już przyjemność promować takie wydarzenia jak Dizajn Lokalny czy obchody 30-lecia wolnych wyborów w Polsce. Aktualnie realizujemy kampanie Social Ads w związku z cyklem wydarzeń #NaWolnym pełnym atrakcji kulturalnych oraz projektem #NaFalach, któremu zawdzięczamy fantastyczne koncerty.
Ponadto przygotowaliśmy Facebook’ową aplikację, na której okresowo umieszczane są konkursy.
„Odważne marki, to marki, którym się ufa” – tak, jednym zdaniem ranking najbogatszych marek na świecie podsumowują autorzy corocznego Best Global Brands. Zaufanie i odwaga są kluczowe w procesie zdobywania Millenialsów i pokolenia Z czyli ponad 55% konsumentów w Polsce. To grupy, które nie ufają tradycyjnym reklamom, a od marek wymagają by walczyły o te same wartości i zmiany, w które wierzą ich klienci. Oczywiście nie oznacza to, że z powodu zmieniającego się konsumenta marki mają zmieniać swe wartości. Wręcz przeciwnie: stały system wartości jest tym, co pozwala najlepszym markom zostawiać konkurencję dalekow tyle przez dekady. Mam nadzieję, że tym tekstem Cię do tego przekonam.
Po dłuższej przerwie wracamy z kolejnym odcinkiem MOXIEtalks! Tym razem, odcinek możecie nie tylko obejrzeć na naszym kanale YouTube, ale także posłuchać na platformach streamingowych! Poszukajcie MOXIEtalks na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts, aby usłyszeć nasz pierwszy podcast.
W tym odcinku Arieta Prusak i Aleksandra Piesiak rozmawiają o książce Thomasa Ericsona pt. „Otoczeni przez idiotów. Jak porozumieć się z tymi, których nie możesz zrozumieć”. Autor opisuje podział osobowości, każdą z nich nazywając kolorem – teorię przydatną zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiesz którym z czterech kolorów jesteś? Jeżeli nie, to koniecznie obejrzyj… albo posłuchaj!Nasz podcast znajdziesz również na Apple Podcast i Podomatic.
Branża gastronomiczna to jedna z niewielu branż w Polsce, która od ponad dekady co roku notuje wzrost. W 2010 r. generowała prawie 22 miliardy złotych przychodu, a w 2017 r. już prawie 40 miliardów złotych. Dynamiczny rozwój przejawia się także w coraz większej liczbie lokali. Konkurencja jest ogromna, to fakt. Jak zatem przebić się przez nią i przekonać do odwiedzin potencjalnych gości?
Wielu restauratorów na to pytanie odpowiada: dobra kuchnia, ona sama się obroni. Niewątpliwie kuchnia jest sercem restauracji. Menu oraz całokształt oferty muszą być na najwyższym poziomie, smaczne, przemyślane i co najważniejsze: muszą odpowiadać grupie docelowej, czyli gościom, na których najbardziej Ci zależy.