Wiedza

Praca a wojna w Ukrainie - jak możemy sobie pomóc

Praca a wojna w Ukrainie. Jak rozmawiać? Jak możemy sobie pomóc?

Rozmowa właścicielki firmy z psychoterapeutką, w której znajdziesz odpowiedzi na kilka pytań: jak stres, który obecnie odczuwamy może być wyrażany przez różne osoby w zespole? w jaki sposób managerowie i liderzy/ki powinni wspierać swoje zespoły? jak możemy zadbać o siebie samych by móc nieść dalej pomoc, która tak bardzo jest obecnie potrzebna? jak rozmawiać ze współpracownikami, którzy są ukraińskiej i rosyjskiej narodowości? Podcast MOX!Etalks: Praca a wojna w Ukrainie. Jak rozmawiać? Jak możemy sobie pomóc?   W MOX!E na co dzień pomagamy markom tworzyć skuteczną komunikację, dlatego w obecnej sytuacji postanowiliśmy dedykować nasze social media, bloga i podcast tematowi wojny w Ukrainie i komunikacji kryzysowej.
Czytaj więcej

OKR-y (Objective Key Results) – skuteczna metoda ustalania celów dla zespołów

Czy wiesz, że jedynie 26% pracowników w pełni rozumie, w jaki sposób ich codzienne zadania przekładają się na realizację celów firmy? Te dane uzyskane w badaniu przeprowadzonym przez Asana Inorporated, świadczą o tym, że potencjał i energia ponad 70% osób są po prostu marnowane. Świadomość tego, jaki wiele biznesy mógłby zdziałać, gdyby pracownicy faktycznie  identyfikowali się ze stojącymi przed nimi wyzwaniami, a co za tym idzie –  czuli się za nie odpowiedzialni –  prowadzi nas do konkluzji. Świat bezsprzecznie potrzebuje OKR-ów! Czym są OKR-y? Dowiedz się, jak zespołami i celami zarządzają innowacyjne biznesy! OKR- y, to system wykorzystywany przez kadry managerskie takich firm jak Intel, Google, Booking, Zalando, Spotify, Allegro, czy OLX.
Czytaj więcej

Branding – jak wygląda proces tworzenia logo i języka wizualnego marki?

Czy wiesz, że poznając nową osobę, masz jedynie 10 sekund, żeby zadbać o pierwsze wrażenie? To czas potrzeby na sformułowanie ogólnej, automatycznej opinii, która w dalszej kolejności rzutować będzie na ocenę wszelkich Twoich działań. Dokładnie tak samo jest z biznesem! Pierwsze chwile zetknięcia się z marką decydują o tym, czy potencjalny klient będzie chciał wejść z nią w kontakt, a w konsekwencji – rozważyć zakup. Jednak w tym przypadku pierwsze wrażenie to nie wszystko. Konieczna jest także umiejętność utrzymania spójnego i konsekwentnego wizerunku umożliwiającego realizację założonego celu biznesowego oraz wzmacniającego historię, którą marka chce o sobie opowiedzieć. Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz brandingu Branding to inaczej budowanie świadomości marki wśród konsumentów, czyli całość działań, które wpływają na rozpoznawanie, zapamiętywanie i pozycjonowanie biznesu.
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - dlaczego pracujemy w sprintach

Organizacja pracy zespołu – dlaczego pracujemy w sprintach?

Funkcjonowanie w ekspresowo zmieniającej się rzeczywistości, w której starannie podejmowane decyzje w mgnieniu oka stają się nieaktualne, to wyczyn godny niejednego mistrza i… chleb powszedni większości biznesów! Szczególnie gdy projektów, a co za tym idzie – zmiennych i niewiadomych w codziennych równaniach jest więcej! W MOX!E mamy na to sposób! Jesteśmy przekonani, że może on zmienić również codzienne funkcjonowanie Twojego zespołu. Jednak na początek musisz odpowiedzieć sobie na jedno pytanie.   Sprint czy maraton?  Poznaj metody zarządzania projektami! Nie oszukujmy się – mimo całej satysfakcji, jaką potrafi sprawiać praca, dowiezienie do końca wieloetapowego procesu często dużo bardziej przypomina wielokilometrowy bieg z przeszkodami, niż wzmacniającą sesję jogi 😉 Co jednak by się stało, gdyby naszego przysłowiowego Iron Mana podzielić na krótsze etapy? 
Czytaj więcej
Obrazek tytułowy - Strategia i jej egzekucja

Strategia marki-dlaczego bez planu wdrożenia jest niewiele warta?

Nawet najlepszy pomysł bez przemyślanego wprowadzenia w życie jest jak pisanie wierszy do szuflady, czy upieczenie najpyszniejszej drożdżówki tylko po to, by bez kosztowania odłożyć ją na półkę – zupełnie bez sensu. I choć zjawią się pewnie tacy, którzy powiedzą, że liczy się przecież proces, to jednak w biznesie to za mało, by osiągnąć sukces. Liczy się przeprowadzenie go od początku do końca i osiągnięcie założonych celów, bo często to być lub nie być nawet dla dobrze prosperujących marek. Strategia marki – dlaczego jest potrzebna? Strategia to podstawa prowadzenia jakichkolwiek działań, nie tylko komunikacyjnych. Jest jak przepis albo mapa. Nie wybieramy się przecież w podróż życia wierząc to, że przypadkowe skręcenia w lewo lub “to drugie lewo” doprowadzą nas do wymarzonej destynacji.
Czytaj więcej

Team building, czyli jak budować zespół stacjonarnie i zdalnie?

Czym jest team building i dlaczego opłaci się Twojemu biznesowi? Na początek powiedzmy sobie jedno. Team building to nie integracja i spotkania raz do roku przy wigilijnym barszczu. To regularna i często bardzo wymagająca praca, która powinna być zaplanowana i włączona w codzienne funkcjonowanie biznesu. Tworząc zespół w firmie zależy nam przecież nie tylko na nawiązywaniu relacji i spędzaniu razem czasu, ale przede wszystkim – zdobyciu realnych kompetencji, które pomogą w sprawnej komunikacji i współdziałaniu. To one przekładają się na podniesienie jakości wykonywanych obowiązków, a w konsekwencji – sukces biznesu! Co w takim razie kryje się za pojęciem team building? Team building to wszelkie aktywności i spotkania zespołu, które wspierają: wzajemne poznawanie siebie, swoich potrzeb, mocnych oraz słabych stron,wyznaczanie ról zespołowych,budowę wzajemnego zaufania,wypracowywanie efektywnej komunikacji i sposobów rozwiązywania problemów, czyli wszystko to, co buduje całościowo silny i gotowy na wyzwania zespół, a nie tylko pojedyncze relacje w jego obrębie.
Czytaj więcej

Rebranding MOX!E – jak przeprowadzić ten proces i jakich błędów unikać?

Jak przeprowadzić rebranding, który nie będzie lekkim odświeżeniem wystroju, ale generalnym remontem i zaowocuje spełnionymi celami biznesowymi? Dlaczego przy tworzeniu identyfikacji wizualnej zdecydowanie musisz zapomnieć o tym, co wydaje Ci się najładniejsze? W nowym odcinku MOX!Etalks, nasza CEO, Arieta Prusak szczerze opowiada o popełnionych przez nas błędach i wnioskach, dzięki którym stworzyliśmy wizerunek oddający to, co chcemy światu pokazać!  Dowiedz się, z czego wynikają wprowadzone przez nas zmiany, jak wyglądał sam proces oraz jak możesz wykorzystać te informacje, do pracy nad swoją własną marką! Słuchaj nas tam, gdzie lubisz: na Spotify, Apple Podcast, YouTube lub Podigy. https://open.spotify.com/episode/1eIhvVTwoAlzeYjT14IZ2D?si=QnFLItePRsijAP3iPLi7zQ&dl_branch=1 Masz pytania? Nie wahaj się ich zadać na biuro@moxie.pl,
Czytaj więcej

Załap.pl – ogólnopolska kampania dla platformy korepetycji online.

Zalap.pl to wyjątkowa platforma korepetycyjna łącząca funkcje nowoczesnego narzędzia do zdobywania wiedzy oraz bazy nauczycieli pasjonatów. Przenosząc naukę do świata online marka umożliwiła uczniom swobodny dostęp do korepetycji nie tylko w dogodnym dla nich czasie, ale przede wszystkim z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo dostępne na platformie funkcje, takie jak e-tablica, czy video notatki sprawiły, że trudności związane ze zdalnym nauczaniem odeszły w niepamięć. To rozwiązanie idealne! Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki Na czym dokładnie polega wsparcie MOXIE? Naszym głównym zadaniem było przygotowanie i poprowadzenie kampanii wizerunkowej na rok 2021. By dotrzeć z działaniami marki do możliwie jak największej liczby odbiorców postawiliśmy na szeroko zakrojone działania.
Czytaj więcej

Vegab – social media dla gastronomicznej sieci franczyzowej

Vegab to znana w Polsce marka łącząca zdrowy street food z etycznym postępowaniem. Działająca w modelu franczyzowym sieć gastronomiczna powstała w Krakowie i ma jeden cel: zarażać miłością do kuchni roślinnej. Dzięki nowatorskiemu podejściu do wegańskiej kuchni zespół Vegaba tworzy przyjazną przestrzeń niezależnie od kulinarnych preferencji, a ich kultowe v-mięso przekonało do roślinnych potraw niejednego “mięsożercę”. Jako, że nieustanne poszukiwanie kreatywnych rozwiązań oraz miłość do dobrego jedzenia jest również sercem zespołu MOXIE, jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc współpracować z tymi, którzy kierują się takimi samymi wartościami w biznesie. Rozpoczynamy działania w Social Mediach marki i razem z zespołem Vegaba będziemy przekonywać – try vegan!
Czytaj więcej

Dla osób z otwartą głową

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa. Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy! Arieta Prusak Odrobina pozytywnych informacji gospodarczych na koniec tego trudnego roku? Business Insider odważnie informuje, że “Europejska gospodarka już umie żyć w koronawirusem” i wymienia czynniki, które mają na to wpływ, m.in. najsilniejszą od kwietnia 2018 wartość euro w stosunku do dolara. Dowiedz się więcej Lorem ipsum Darek Jeleniewski Premiera Cyberpunk 2077 miała miejsce tydzień temu. Duże zainteresowanie grą sprawiło, że inne marki chcąc wykorzystać jej popularność, publikowały swoje reklamy nawiązujące do premiery.
Czytaj więcej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego