Wiedza

Trello – dobrze zaplanowane!

Pracujesz przy wielu projektach jednocześnie? Chcesz nad tym wszystkim zapanować i o niczym nie zapomnieć, ale nie wiesz, jak to zrobić? Poznaj Trello – narzędzie, które znacznie ułatwi Ci codzienną pracę. Korzystają z niego agencje kreatywne, firmy HR-owe, projektowe, informatyczne, a także freelancerzy. Trello – czyli co? Trello jest narzędziem do planowania pracy, dostępnym online. Istnieją dwie wersje – bezpłatna, na którą decyduje się większość użytkowników oraz płatna – Trello Gold. W każdej z nich można tworzyć nieskończenie wiele tablic i zapraszać do nich nielimitowaną liczbę członków. Jednak rozmiar przesyłanych plików jest ograniczony do 10 MB, a w wersji Gold – do 250 MB. Wersja Gold pozwala na korzystanie z dużo większej liczby naklejek czy wybieranie preferowanego przez siebie tła.
Czytaj więcej

Influencer. Zawód, który stworzył Instagram i YouTube.

Po małej przerwie wracamy z porządną dawką marketingowej wiedzy! Od teraz MOXIEtalks będzie miało nieco inną formułę – do rozmów dołączą kolejne osoby z naszego zespołu. Tematyka jednak pozostanie niezmienna – marketing, społeczeństwo, technologia. To jak, gotowi na ? Arieta Prusak i Karolina Piotrowska opowiedzą o influencer marketingu. Kim tak naprawdę są influencerzy? Czy każdy może zostać jednym z nich? Kto jest najbardziej wpływowy i jak wyglądają zasięgi polskich influencerów? Czy warto sugerować się liczbami? Czy markom opłaca się podejmowanie współpracy z influencerami? Jakie niesie to korzyści, a jakie zagrożenia? Jak wybrać odpowiednią osobę? Tego wszystkiego dowiecie się, oglądając !
Czytaj więcej

100% Retail & Fashion coraz bliżej!

Wielkimi krokami zbliża się V edycja konferencji dedykowanej branży modowej, 100% Retail & Fashion, którą organizujemy. Już 11-12 października progi Sofitel Grand Hotelu w Sopocie wypełnią się topowymi osobowościami ze świata mody; dyrektorami marek, projektantami, brand managerami, PR-owcami, marketingowcami, a także osobami ze startupów i wschodzących brandów. MOXIE dla 100% Retail & Fashion Musimy z dumą zaznaczyć, że MOXIE już drugi raz organizuje konferencję 100% Retail & Fashion. Odpowiadamy za koncepcję całego wydarzenia, dbamy o wizerunek w social mediach, prowadzimy kampanie online i oczywiście przeprowadzamy i nadzorujemy wydarzenia w październiku. Odświeżyliśmy również szatę graficzną. Jako organizatorzy robimy wszystko, aby z roku na rok podnosić poprzeczkę coraz wyżej.
Czytaj więcej

Jak prowadzić social media marek gastronomicznych?

Social media są obecnie jednym z najważniejszych elementów budowania wizerunku marki. Dotyczy to również, a może nawet szczególnie, branży gastronomicznej. Pozostaje jednak pytanie: jak robić to dobrze, aby osiągnąć zamierzone efekty? O czym należy pamiętać, a czego lepiej unikać? Ludzie jedzą wzrokiem Nic tak nie zachęci potencjalnych gości do przyjścia do Twojej restauracji, jak apetycznie wyglądające zdjęcia. To niezwykle istotny element komunikacji, szczególnie na Instagramie. Mogą być dla Ciebie bardzo dużą szansą, ale też zagrożeniem. Wszystko zależy od tego, jak wykorzystasz swoje możliwości. Możesz oczywiście kupić je w płatnej bazie, np. Adobe Stock lub skorzystać z darmowej: Unsplash, Pixabay czy PicJumbo. Musisz jednak liczyć się z tym, że nie jesteś jedynym użytkownikiem, który z nich korzysta.
Czytaj więcej

Kolejny Pankejk pod skrzydłami MOXIE

We wrześniu 2017 rozpoczęliśmy współpracę z naleśnikarnią Pankejk Poznań. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że warszawski Pankejk również trafił pod naszą opiekę! Dla kogo Pankejk? Pankejk to miejsce idealne dla studentów. Smaczne jedzenie, świetna atmosfera i szybkie Wi-Fi. Co można znaleźć w menu? naleśniki – słodkie i wytrawnepankejkizupysałatkiśniadania – ciabatty, jaglanki, smoothie bowlsvegefrutti, czyli świeżo miksowane sokisezonowo lemoniady lub rozgrzewające herbaty A to wszystko w designerskim wnętrzu przy Krakowskim Przedmieściu! Co na to MOXIE? Działania marketingowe zaczęliśmy już na dwa miesiące przed otwarciem lokalu. Odpowiednio przemyślana komunikacja i kampanie w mediach społecznościowych przyniosły sukces: w dniu otwarcia, 3 marca 2018 lokal był pełen!
Czytaj więcej

Drukarnia Skład Wina i Chleba nowym klientem MOXIE!

Do grona klientów MOXIE dołączyła właśnie restauracja Drukarnia Skład Wina i Chleba, z siedzibą w Poznaniu. Bogata, sezonowa oferta menu w Drukarni sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – pożywne śniadania, burgery, makarony, sałatki czy świeżo pieczone ciasta… Jednak tym, co najważniejsze, jest możliwość skosztowania wina z różnych zakątków świata. Drukarnia to nie tylko pyszne jedzenie, to także sztuka. Cyklicznie organizowane wernisaże malarskie i fotograficzne cieszą się bardzo dużą popularnością! Czym zajmie się MOXIE? Drukarnia Skład Wina i Chleba postanowiła połączyć swoje siły z agencją kreatywną MOXIE. My, jako agencja, zajmiemy się kreowaniem wizerunku restauracji poprzez obsługę social mediów oraz tworzenie kampanii online.
Czytaj więcej

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie?

Performance marketing? PPC? Growth hacking? Te terminy nie są Ci obce ale chcesz dowiedzieć się więcej? A może szukasz możliwości reklamowych dla swojej firmy? 13 odcinek MOXIEtalks jest dla Ciebie! Mówimy w nim o tym ile kosztuje reklama w najpopularniejszych serwisach społecznościowych oraz co zrobić, żeby zoptymalizować budżet i osiągnąć najlepsze wyniki.
Czytaj więcej

Employer Branding – rozmowa z Aleksandrą Pszczołą!

Nasz kanał na YouTube bardzo szybko się rozwija, co nas niezmiernie cieszy. Jednym z efektów postępu jest nowy cykl – MOXIE interviews, w którym będziemy prowadzić rzeczowe dyskusje z ekspertami szeroko pojętej branży kreatywnej. Chcemy, aby wszyscy – zarówno widzowie, goście jak i my sami – mieli możliwość wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji. Cykl otwiera rozmowa Ariety Prusak z zaprzyjaźnioną z naszą agencją i doskonale znaną w kręgach HR Aleksandrą Pszczołą, właścicielką Bee Talents. Odcinek jest długi, ale na nudę nie ma czasu – ogrom wiedzy, którą przekazuje nasz Gość i tak został skondensowany. Co w odcinku: kwestia sourcingu i employer brandingu w strategii pracodawcynowy, partnerski wymiar relacji z pracownikiem i Klientemsystemy motywacyjneturkusowe organizacje i samoorganizujące się zespołyonboarding i utrzymanie pracownika
Czytaj więcej

Analiza danych: dlaczego musisz się tego nauczyć?

Na kanale MOXIE talks pojawił się nowy odcinek rozmów Ariety Prusak i Michała Majewskiego. Tym razem specjaliści wzięli na warsztat jeden z najistotniejszych elementów marketingu online – analizę danych. Jak się okazuje, wcale nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że optymalizacja działań reklamowych czy komunikacyjnych pod kątem dotychczasowych rezultatów, może przynieść znaczne polepszenie wyników biznesowych. Sekretem analizy jest to, aby dostosowywać przekaz do grupy docelowej – innymi słowy, przedsiębiorca powinien sprawić, aby zarówno estetyka jak, i funkcjonalność dedykowanych Klientom materiałów sprawiały, że będzie się z nich korzystać przyjemni i intuicyjnie. O tym jak to robić, dlaczego i za pomocą jakich narzędzi dowiecie się z… #12 odcinka MOXIE talks!
Czytaj więcej

Jak wyglądają praktyki w agencji kreatywnej?

Jako agencja kreatywna staramy się nie tylko tworzyć najlepsze kampanie dla naszych Klientów, ale również przekazywać wiedzę i inspirować innych do działania. Dlatego zawsze z wielką chęcią przyjmujemy pod swoje skrzydła stażystów i praktykantów – wierzymy, że w ten sposób uczymy młodszych kolegów dobrych branżowych praktyk. Sami też mamy niemałą frajdę i możliwość spojrzenia na pewne kwestie z nowej perspektywy. Praktyki w agencji kreatywnej to wartość dodana dla obu stron. A co o swoim czasie spędzonym w MOXIE sądzą sami zainteresowani?Przeczytajcie wrażenia naszych praktykantów! JOLA – uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych w Poznaniu Praktyki w MOXIE odbywałam trzy razy. Najpierw z ramienia szkoły następnie dla samej siebie, bo choć nie łatwo odmówić sobie wakacji, czas spędzony w tej agencji był dla mnie bardzo rozwojowy.
Czytaj więcej

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego